Това една от онези теми ли е, където някой прави завоалирано проучване/анкета за курсова работа в СофтУни? Anyway, I'll bite.
Принципите са хубаво нещо, но колкото повече принципи искаш да имаш, толкова по-малко пари можеш да направиш в маркетинг сферата.
Няма как да си добър маркетолог, без да представяш истината от най-лачерният й ъгъл, или да създаваш потребление за продукти, които човек не би си купил иначе. Когато пък имам клиент, чийто бизнес приемам за в разрез с моите принципи - ако работя за агенция, стискам зъби и рекламирам бизнеса, защото работата ми не е да решавам кой бизнес поема агенцията.
Сега като собственик на агенция имам повече контрол над това, и избягвам определен тип бизнеси, но не всички бизнеси които рекламирам са неща, с които съм морално съгласен.
Просто го примеам като игра, чиято цел и да биеш всички други на пазара. За мен това прави работата интересна, предизвикателна и ми позволява да спя спокойно през ноща, още повече, че ако не ги рекламирам аз нещата, някой друг ще го прави.
Въпреки това когато мога избягвам явни скамове или простаци - примерно съм връщал пари на клиенти и съм им казвал да ми се махат от главата, когато осъзная, че предлагат МЛМ маркетинг на хората.
Не намесвам политиката, личните ми възгледи и предпочитания в бизнеса ми. Като поема клиент, целта ми е да му направя максимално много пари, дори да мисля, че бизнесът му е смехотворен или обиден. Клиента ме е наел да бъде най-страстният му привъреник и това е работата. Ако можеш да оставиш личностните си предпочитания настрана и да поставяш доброто над клиента на първо място, няма да имаш проблеми с професията.